صفحه اصلی / شهرداری تبریز به رده نهم صعود کرد

شهرداری تبریز به رده نهم صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مرحله چهارم از تور بین المللی دوچرخه سواری ژاپن امروز چهارشنبه سوم خردادماه در مسیر ۱۳۹.۴ کیلومتری منطقه مینو این کشور برگزار شد که در نهایت رکابزنانی از اسپانیا، استرالیا و اسپانیا از تیم های اوکیو ژاپن، استرالیا و بحرین اول تا سوم شدند.
میرصمد پورسیدی از تیم شهرداری تبریز به عنوان بهترین رکابزن ایرانی حاضر در تور در این مرحله به عنوان نفر چهاردهم از خط پایان گذشت. محمد قره باغی پور بیست و ششم، حمید پورهاشمی چهل و پنجم، سعید صفرزاده پنجاه و یکم و قادر میزبانی پنجاه و دوم شدند.
در پایان مرحله چهارم ماراکو کانولا از تیم نیپو ایتالیا پیراهن طلایی و امتیازی برای سومین روز برای خود حفظ کرد. شوهاتسویاما از ژاپن نیز همچنان پیراهن کوهستان را بر تن خواهد داشت.
اما در بخش تیم اوکیو ژاپن در صدر تیم های حاضر در تور قرار دارد. نیپو ایتالیا دوم و ایسووی استرالیا سوم است. تیم شهرداری تبریز نیز به رده نهم صعود کرده است.
فردا در ادامه این تور، مرحله پنجم رقابتها دوچرخه سواران مسیر ۱۲۳.۶ کیلومتر منطقه مین می شینسو را رکاب خواهند زد. این تور در هشت مرحله برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.