صفحه اصلی / رحمتی برای بازی برگشت استقلال با العین مشکلی ندارد

رحمتی برای بازی برگشت استقلال با العین مشکلی ندارد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مهدی رحمتی در دقایق ابتدایی دیدار رفت آبی پوشان و العین از ناحیه کشاله پای راست دچار آسیب دیدگی شد و با همین آسیب دیدگی تا پایان درون دروازه استقلال ایستاد و مقابل حملات تیم حریف ایستادگی کرد و در نهایت نیز یک کلین شیت دیگر در کارنامه‌اش ثبت کرد تا از ارکان پیروزی استقلال در دیدار رفت مقابل العین باشد.
این بازیکن به دلیل همان آسیب دیدگی روز گذشته به جای حضور در تمرین آبی پوشان در کلینیک فیزیوتراپی حضور یافت تا به مداوای پای آسیب دیده‌اش بپردازد. رحمتی امروز و فردا نیز مداوای پای مصدومش را پیگیری می‌کند تا بتواند در دیدار برگشت مقابل العین نیز وظیفه مراقبت از دروازه آبی پوشان را بر عهده بگیرد.
روند درمانی رحمتی به گونه‌ای است که به نظر نمی‌رسد او برای دیدار برگشت و سرنوشت ساز آبی پوشان در شهر عین امارات مشکلی داشته باشد و به احتمال بسیار زیاد در ترکیب ثابت تیمش قرار می‌گیرد.
استقلال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر مغلوب نماید و دیدار برگشت دو تیم از ساعت ۲۳:۱۵ روز دوشنبه هشتم خردادماه در شهر عین و به میزبانی تیم العین برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.