صفحه اصلی / تحقق۱۰۰ درصدی تعهدات دولت در طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰درصد استان سمنان

تحقق۱۰۰ درصدی تعهدات دولت در طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰درصد استان سمنان

بهروز اسودی با اعلام این خبر اظهار کرد: با اجرا و تکمیل بیش از ۵۴۰۰ طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰درصد ،۱۰۰ درصد تعهدات واهداف دولت در قالب طرح رونق تولید در استان سمنان محقق شد.
وی افزود: تعداد طرح‌های صنعتی دارای پیشرفت بیش از ۶۰درصد که تکمیل شده است ۱۱۷ مورد است که با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در سال گذشته پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند و فرصت اشتغال حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر در استان فراهم شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه مسئولیت تکمیل و راه‌اندازی ۳۶ طرح مهم ملی برعهده وزارت صنعت ،معدن و تجارت بوده است خاطر نشان کرد: در راستای اهداف اقتصادی مقاومتی ۳ طرح مهم و ملی در استان سمنان با تدابیر دولت یازدهم تکمیل و راه‌اندازی شد.
وی اظهار داشت: با راه‌اندازی سه طرح مهم و ملی آریا ترانسفو شرق و قدرت، داروسازی ثنامد و خودروسازی فردا در استان که با سرمایه گذاری حدود ۸۰۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند زمینه اشتغال ۶۰۰نفر در استان فراهم شده است.
اسودی با اشاره به تمرکز وتوجه خاص مقام معظم رهبری در بحث تولید واشتغال در سال جدید تصریح کرد: بخش صنعت،معدن و تجارت یکی از حوزه‌هایی است که از ظرفیت قابل توجهی برای افزایش تولید ،رشد اقتصادی و اشتغال برخودار است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.