صفحه اصلی / هادی عقیلی: قاتل، مرده را کفن و دفن نمی‌کند!/ قطعا به مربیگری فکر می‌کنم

هادی عقیلی: قاتل، مرده را کفن و دفن نمی‌کند!/ قطعا به مربیگری فکر می‌کنم

هادی عقیلی درباره اعلام محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان مبنی بر تدارک بازی خداحافظی برای وی، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که مطمئن باشید هیچ وقت این کار را نمی‌کند، دوما این که وقتی کسی را به قتل می‌رسانی، کشته نیاز به کفن و دفن ندارد. در اتفاقی که افتاد مهم این بود که در یک سال گذشته نتوانستم بازی کنم و این بدترین و تلخ‌ترین مساله برای یک فوتبالیست است و آنها بازی کردن را از من گرفتند و به نوعی من را به قتل رساندند.
وی در مورد این که گفته می‌شود خداحافظی‌اش زودهنگام بوده است، گفت‌: به‌ هر حال تصمیمی بوده که اتخاذ کرده ام و با توجه به اتفاقات پیش آمده در یک سال و نیم گذشته فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفته‌ام. دیگر نمی‌خواستم جلوی تیم خودم (سپاهان) بازی کنم. شاید اگر سال قبل از سپاهان جدا می‌شدم، امسال دوباره بر می‌گشتم و در تیم خودم بودم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌توانست بیفتد، اما مهم این است که مرا یک سال از دنیای فوتبال دور کردند و تصمیم خداحافظی گرفتم.
ملی‌پوش سابق فوتبال ایران افزود: آقایان بعد از یکسری اتفاقات پارسال من را از تیم بیرون کردند و رضایت نامه ندادند، امسال هم اعلام کردند نیازی به شما نداریم و رضایت نامه هم ندادند. چه کار می‌توانستم بکنم؟ کاری از دستم بر نمی‌آمد و تنها مجبور شدم از باشگاه شکایت کنم. در حال‌ حاضر منتظر رای کمیته استیناف هستم تا ببینم که چه اتفاقی می‌افتد.
عقیلی در پاسخ به این پرسش که آیا به مربیگری در فوتبال فکر می‌کند، به ایسنا گفت‌: قطعا به این موضوع فکر می‌کنم، اما ابتدا باید دوره‌های مربیگری را طی کنم تا بتوانم وارد این جرگه شوم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.