صفحه اصلی / دومین برد قطبی پس از چهار هفته ناکامی

دومین برد قطبی پس از چهار هفته ناکامی

شاگردان افشین قطبی در تیم شیجیاژائونگ پس از چهار هفته موفق شدند در هفته ششم لیگ یک چین به پیروزی دست پیدا کنند. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که پس از برد هفته اول، دو تساوی و دو شکست کسب کرده بود، در دیدار برابر تیم رده دهم جدولی هوانژای موفق به کسب پیروزی دو بر صفر شد.
شاگردان قطبی که پیش از این پیروزی با کسب تنها ۵ امتیاز از ۵ بازی ابتدایی، جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ یک چین نداشتند، با کسب این برد با ارزش خود را تا رده هشتم لیگ بالا کشیدند تا فاصله این تیم با صدر جدول به ۸ امتیاز کاهش پیدا کند. در لیگ یک چین ۱۶ تیم برای صعود به سوپر لیگ رقابت می کنند که در نهایت دو تیم به صورت مستقیم می توانند مجوز حضور در بالاترین سطح فوتبال چین را کسب کنند.
شن ژن که گوران اریکسون سرمربی پیشین لاتزیو و تیم ملی انگلستان را روی نیمکت خود دارد با کسب ۱۶ امتیاز از ۶ بازی ابتدایی با اختلاف در لیگ یک چین صدرنشین است و شانس اصلی صعود به سوپر لیگ این کشور محسوب می شود. بعد از این تیم ثروتمند، شنژین با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد و به نظر می رسد رقابت اصلی سایر تیم ها برای رسیدن به رتبه دوم جدول و صعود به سوپر لیگ باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.