صفحه اصلی / عرضه حدود ۹ هزار محصول در پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

عرضه حدود ۹ هزار محصول در پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود گفت: خریداران هم اکنون می‌توانند از سایت جشنواره محصول مورد نظر را انتخاب کرده و در دوره برگزاری نمایشگاه فاکتور پیش فاکتور دریافت کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، پرویز کرمی رییس کمیته اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، با اشاره به اجرای منویات مقام معظم رهبری در مورد توجه به حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکنون چهار دوره «نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» را با موفقیت از سال ۹۲تا ۹۵ برگزار کرده است.
وی بیان کرد: با توجه به نتایج به‌دست آمده و رضایت مراکز علمی ، فناوری و پژوهشی کشور و همچنین سازندگان و تولید کنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایرانی از این اقدام، معاونت علمی و فناوری در نظر دارد تا «پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» را از ۴ تا  7 اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن‌های خلیج فارس، میلاد، ۴۰و ۴۱ برگزار کند.
به گفته دبیرستاد توسعه فرهنگ علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، مطابق دوره‌های قبل، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری براساس سطح بندی بین ۲۰ تا ۵۰ درصد از هزینه خرید محصولات سطح یک تا سه، مراکز علمی و پژوهشی دولتی را تا سقف معینی پرداخت می‌کند و شرکت‌های خصوصی خریدار نیز می‌توانند از تسهیلات لیزینگ نمایشگاه استفاده کنند. 
پرویز کرمی  با اشاره به این نکته که هم اکنون اطلاعات  8978 مدل-محصول از ۳۸۶ شرکت در سایت نمایشگاه قابل مشاهده است گفت:  خریداران می‌توانند از این طریق با جستجو میان محصولات، محصول مورد نظر خود را در تعداد درخواستی به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند تا در زمان نمایشگاه از روی اطلاعات این صفحه، از فروشندگان پیش فاکتور آنها را دریافت کنند.
ریس کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در ین رویداد گفت: کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه با موضوعات متنوعی برگزار می‌شود. ۲ کارگاه عمومی با موضوع آشنایی با ابزارهای بورس کالا توسط شرکت بورس کالای ایران و ۲ کارگاه عمومی دیگر با موضوع مالکیت فکری توسط کانون پتنت ایران نیز برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند تازه‌ترین اطلاعات و جزییات این نمایشگاه را در نشانی اینترنتی iranlabexpo.isti.ir  مشاهده کنند. بر اساس این گزارش، پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی سالن خلیج فارس از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.