صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر برق بخش چوار عنوان کرد

اصلاح شبکه برق چوار نیازمند اعتبار

ایلام- زهرا محمدمرادی – خبرنگار کسب و کار: مدیر برق بخش چوار گفت: اصلاح و بهسازی شبکه برق بخش چوار به بودجه و اعتبار لازم نیازمند است.
ایلام- زهرا محمدمرادی – خبرنگار کسب و کار: مدیر برق بخش چوار گفت: اصلاح و بهسازی شبکه برق بخش چوار به بودجه و اعتبار لازم نیازمند است.
به گزارش کسب و کار نیوز، محمد محمودی در گفتگو با خبرنگار ما، با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی به همه هم میهنان با بیان اینکه تغییر در زیرساخت‌های خطوط برق و تأمین روشنایی امری ضروری است، اظهارداشت: ایجاد تغییر در زیر ساخت‌ها و تأمین انرژی به بودجه و اعتبار لازم و به موقع نیازمند است که امیدواریم دولت به مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه خدمات نظام در مناطق محروم قابل تقدیر و تشکر است، افزود: در حال حاضر در روستاهای کمتر از ۵ خانوار بخش چوار هم مردم از نعمت برق برخوردارند.
مدیر برق بخش چوار به تأمین برق عشایر منطقه از طریق پنل‌های خورشیدی اشاره کرد و بیان داشت: به عشایر در صورت سکونت در مناطق روستایی هم امتیاز برق داده می‌شود.
محمد محمودی با بیان اینکه برق بخش چوار به بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار برای سال جاری نیاز دارد، خاطرنشان ساخت: امیدواریم که مسئولان نسبت به تأمین بودجه برق چوار اهتمام داشته باشند تا خدمات رسانی این دستگاه به روستاییان و دیگر شهروندان بیش از پیش جلوه گر شود.
وی به همکاری و همراهی شرکت پتروشیمی با برق چوار اشاره کرد و یادآور شد: پتروشیمی ایلام روزانه بیش از یک مگاوات انرژی برق از طریق شبکه سراسری علاوه بر انرژی تولیدی خود، مصرف می‌کند که خوشبختانه هزینه انرژی مصرفی را به موقع پرداخت کرده و بدهی به برق ایلام ندارد.