صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در آستانه نوروز

بانکها بیانیه مشترک دادند

بانکها و موسسات اعتباری در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: در ایام نوروز خدمات الکترونیکی لازم به صورت شبانه‌روزی، فراهم شده و تامین نقدینگی لازم هم صورت گرفته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، بانک‌ها و موسسات اعتباری در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: در ایام نوروز خدمات الکترونیکی لازم به صورت شبانه‌روزی، فراهم شده و تامین نقدینگی لازم هم صورت گرفته است.
بانک‌ها و موسسات اعتباری در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت فرا رسیدن نوروز اعلام کردند: ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوت به استحضار هموطنان عزیز می‌رساند برای رفاه بیشتر هموطنان گرامی در ایام نوروز تمهیدات و برنامه‌های ویژه ای توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری تنظیم شده است.
شعب بانک‌های دولتی، خصوصی وموسسات اعتباری در روزهای پایانی سال برای رفاه حال مراجعه کنندگان ساعت کار خود را به تناسب نیاز افزایش داده‌اند و آمادگی لازم برای ارائه خدمات متنوع به مشتریان گرامی را دارند.
علاوه بر ارائه خدمات الکترونیکی شبانه روزی پیش بینی‌های لازم برای فعال بودن خودپردازها و تأمین نقدینگی مورد نیاز در هماهنگی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته است.
مراکز تماس بانک‌ها و موسسات اعتباری و شرکت‌های پرداخت الکترونیک آماده راهنمایی در ساعات مختلف بوده و لذا از بابت خدمات بانکی مورد نیاز، هموطنان عزیز می¬توانند اطمینان داشته باشند.