صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

همزمان با روز شهید صورت گرفت:

اقدامی فرهنگی از یک مجموعه صنعتی/شهید باکری اسوه خلوص، خدمت و ساده زیستی بود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شهداء بهترین الگوی انسانیت، ایثارگری و ساده زیستی هستند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام  گفت: شهداء بهترین الگوی انسانیت، ایثارگری و ساده زیستی هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز، فرهاد دانشی روز سه شنبه و همزمان با روز شهید با حضور در گلزار شهدای ایلام، اظهار داشت: امنیت، آسایش، آرامش، توسعه و بالندگی که امروزه بر کشور حاکم شده و روزبروز در حال افزایش  است، حاصل جانفشانی شهداء، ایثارگران و رزمندگان است.
وی با بیان اینکه دشمن به خاطر حضور آگاهانه و شجاعانه ملت بزرگ ایران در تمام عرصه ها، از دگیری و مبارزه  فیزیکی عاجز مانده است، افزود: امروزه دشمنان ایران اسلامی به انحاء مختلف به مبارزه فرهنگی با این ملت بزرگ و تاریخ ساز روی آورده اند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه ملت رشید و سرافراز ایران در دوران طلایی دفاع مقدس اوج شجاعت و ایثارگری خود را به دنیا نشان دادند، بیان داشت: اگر همان روحیه ساده زیستی، جهادی و شهادت طلبی دوران دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود قطعا توسعه کشور شتاب بیشتری خواهد گرفت.
فرهاد دانشی با بیان اینکه ساده زیستی و خدمتگزاری پاک و بی آلایش شهداء،  زبانزد عام و خاص است، یادآور شد:  شهداء بهترین الگوی انسانیت و ساده زیستی اند.
وی با اشاره به همجواری و همسایگی خود با سردار سرافراز جهان اسلام شهید مهدی باکری و خانواده اش، خاطرنشان ساخت: تواضع، مردمداری، اخلاق و ساده زیستی آن اسطوره خلوص و خدمت بی نظیر و مثال زدنی بود.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام به تخصص، تعهد، پاکدستی، خیرخواهی و ایثارگری آن شهید والامقام در مناصب و مسئولیت های مختلف اشاره و تصریح کرد: اگر فرزندان ایران زمین اخلاق و عمل شهید باکری ها را الگوی خویش قرار دهند بدون شک بسیاری از مشکلات کشور با سرپنجه تدبیر آنان مرتفع خواهد شد.
فرهاد دانشی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و تمسک به راه و اهداف مقدس شان را وظیفه ای همگانی دانست و تاکید کرد: به هر اندازه که در مسیر ارزشمند شهداء قرار بگیریم و از سیر و سلوک شان بهره ببریم به همان اندازه هم از گزند تهدیدات داخلی و خارجی  در امان خواهیم ماند.
وی تکریم خانواده شهداء، جامعه ایثارگری و رزمندگان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تا زمانیکه روحیه جهاد و شهادت، خلوص وخدمت در کشور نهادینه است هیچ قدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را نخواهد داشت.
گفتنی است مدیرعامل پتروشیمی ایلام به همراه ۱۴ تن از فرزندان شهدای گرانقدر که در پتروشیمی ایلام اشتغال دارند و به نمایندگی از جامعه ایثارگری و همکاران شان در این برنامه زیبای فرهنگی حضور یافته بودند، با قرائت فاتحه و اهداء شاخه های گل، یاد وخاطره شهیدان را گرامی داشتند.