صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سرمربی والیبال خاتم اردکان:

ستاره نداریم، تیم‌مان ستاره است

سرمربی والیبال تیم خاتم اردکان با اشاره به قدرت تیم بانک سرمایه، گفت: هیچ مصدومی نداریم و بازیکنانم برای فینال کاملا آماده هستند.
سرمربی والیبال تیم خاتم اردکان با اشاره به قدرت تیم بانک سرمایه، گفت: هیچ مصدومی نداریم و بازیکنانم برای فینال کاملا آماده هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا عباسعلی  میرحسینی در مورد دیدار برگشت مرحله پایانی لیگ برتر والیبال که با میزبانی خاتم اردکان در برابر بانک سرمایه برگزار می‌شود، اظهار کرد: مطئنا بازی سخت و دشواری را پیش رو داریم. شکل باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم بانک سرمایه برای قهرمانی بسته شده‌ و این تیم سه سال است که به فینال راه یافته است و بازیکنانش کاملا با هم هماهنگ هستند. اگر بازیکنان حریف در دو پست را کنار بگذاریم تقریبا با تیم‌ ‌ملی بازی خواهیم کرد.
او ادامه‌ داد: متاسفانه در دیدار نخست با وجود این که عملکرد فوق‌العاده‌ ای داشتیم و در تهران بازی را به ست پنجم کشاندیم، اما در نهایت بازنده شدیم. همین پیروزی در دیدار رفت باعث می‌شود تا حریف با آرامش بیشتری برابر ما بازی کند. تمرینات سخت و خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان آماده دیدار برگشت هستند.
سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت‌: ما ستاره نداریم بلکه تیم خاتم ستاره است. امیدوارم که در شهر خودمان و در آخرین بازی که در این فصل در اردکان برگزار می‌شود به پیروزی برسیم و بازی را به دیدار سوم بکشانیم. خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و با توجه به این که به روزهای پایانی لیگ نزدیک شده ایم باید اذعان‌ کنم که یکی از سرحال ترین تیم‌ها هستیم.
میرحسینی در پایان درباره نصب دستگاه‌های ویدیو چک در سالن آیت الله خاتمی برای دیدار فینال، اظهار کرد: نصب این دستگاه‌ها تصمیم بسیار خوبی بود که سازمان لیگ گرفت، چرا که حضور این دستگاه‌ها هم به داور کمک می‌کند و هم از تنش‌ها کم می‌کند. معتقدم لیگ والیبال ایران به جایی رسیده است که باید تمامی سالن‌های تیم‌ها مجهز به این دستگاه‌ها باشد.