صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاونت پژوهشی کنگره زنان موفق مطرح کرد

دریافت ۲۴۴ مقاله تخصصی از سوی دبیرخانه کنگره زنان موفق

معاونت پژوهشی کنگره زنان موفق گفت: دبیرخانه کنگره ملی زنان موفق ایران ۲۴۴ مقاله از ۳۲۶ تن از اساتید و پژوهشگران در محور ها و موضوعات مختلف دریافت کرده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، معاونت پژوهشی کنگره زنان موفق گفت: دبیرخانه کنگره ملی زنان موفق ایران ۲۴۴ مقاله از ۳۲۶ تن از اساتید و پژوهشگران در محور ها و موضوعات مختلف دریافت کرده است.
نسیم مشاهدی با اعلام این خبر تصریح کرد، دومین کنگره ملی زنان موفق ایران با بهره گیری ازدانش اساتید خبره و با حمایت وزارت خانه ها، نهاد ها و سازمان های راس و دانشگاه ها وانجمن های علمی سراسر کشور ، در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)روز مادر، مطابق با هشتم مارس ، روز جهانی زن در محل یاد شده برگزار خواهد شد.
این نشست یک روزه با توجه به تجربه برگزاری با شکوه دور نخست، با استقبال گسترده بانوان موفق ، متخصصین و فعالان حوزه زنان و با نگاه ویژه به توانمندی زنان در جامعه بر پا خواهد شد.
شایان ذکر است موضوعاتی نظیر تحلیل و بررسی نقش و جایگاه الگوی بین المللی تعاون در افزایش مشارکت اقتصادی و اجتماعی زنان، مشارکت و حضور فعال زنان در نظام اداری و همچنین عناوین تخصصی نظیر، زنان موفق در خانواده موفق، برندسازی زنان موفق، کارآفرینی زنان و توسعه اقتصادی و سایر مباحث علمی در قالب پنل های تخصصی با حضور مقامات مدیران و اساتید ، اندیشمندان و فعالان حوزه زنان دایر خواهد بود.
جامعیت مباحث و تحقیقات دانشگاهی در بررسی محتوای علمی سبب شده تا به لحاظ شاخص بار علمی این رویداد ملی، بسیار بی نظیر و در سطحی مقبول و مثال زدنی، موجبات تبیین و واکاوی نقش عمیق زنان در تمامی عرصه های نقش آفرینی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خانواده  را فراهم و از سوی دیگر فرآیند پیاده سازی این دستاوردها با هم اندیشی زنان موفق از سراسر کشور در این نشست بزرگ برای دومین سال پیاپی میسر می گردد.
همچنین دبیرخانه کنگره ملی زنان موفق ایران ۲۴۴ مقاله از ۳۲۶ تن از اساتید و پژوهشگران در محور ها و موضوعاتی همچون، بررسی شرایط تسهیل مسیر جهت حضور فعال زنان در جامعه ،بررسی راهکارهای تبدیل تهدید ها به فرصت ها در حوزه زنان ،بررسی توانمندی بانوان ایرانی در عرصه مدیریت، انتصاب زنان در پست های مدیریتی و توسعه یافتگی جامعه ،نقش مدیریت زنان در جوامع توسعه یافته، ارتقای زنان و پست های مدیریتی، فراهم سازی بستر رشد استعداد های بانوان در حوزه های مختلف ،بررسی توانمندی بانوان ایرانی در عرصه های مدیریت، کارآفرینی و اشتغال، دریافت نمود که از این تعداد ۱۱۶ مقاله به تشخیص هیئت محترم داوران برگزیده و جهت چاپ در کتابچه کنگره پذیرش شده است.
مشاهدی اعلام داشت، خوشبختانه در سالهای اخیر ضمن جهت گیری های سیاسی صورت گرفته و همچنین اشتیاق بالقوه  و میل به ترقی بانوان عزیزمان  و با تلاش های مستمر و برگزاری نشست های هم اندیشی در حضور متخصصین عرصه های متنوع سیاسی و اجتماعی میتوان شاهد حضور بیش از پیش زنان در جامعه و تسریع این فرآیند در جهت ارتقاء مقام شامخ بانوان کشور باشیم.
وی در پایان افزود: علاقه مندان و پژوهشگران گرامی می توانند با توجه به محورهای کنگره از جمله شناسایی موانع پیش روی نقش آفرینی مدیریتی بانوان در دستگاه اجرایی، بررسی موانع فرهنگی و اجتماعی در عدم حضور بانوان کشور در بخش های مدیریتی، شناسایی راهکارهایی جهت افزایش حضور بانوان در بخش های مدیریتی، شناسایی فرصت و تهدیدها در عرصه حضور بانوان در بخش های مدیریتی و...، مقالات خود را برای شرکت در این کنگره از طریق پایگاه اینترنتیwww.topwomeni.ir به دبیرخانه کنگره، ارسال کنند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی میتوانند به پایگاه اینترنتی کنگره مراجعه و یا با شماره های ۴-۳۳۶۹۹۰۹۳-۰۲۱و ۹-۳۶۶۲۱۳۱۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.