صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد

دکتر انصاری لاری از زهرا نعمتی تقدیر و تشکر کرد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از زهرا نعمتی ( عضو شورای ورزش جزیره کیش ) و بهترین ورداسکار سال 2017 در رشته پارا تیر و کمان تقدیر کرد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از زهرا نعمتی (عضو شورای ورزش جزیره کیش) و بهترین ورداسکار سال ۲۰۱۷ در رشته پا را تیر و کمان تقدیر کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری به زهرا نعمتی آمده است: رخداد خجسته انتخاب شما بانوی سخت کوش ایرانی به عنوان برترین پا را کماندار زن جهان، که به مدد شایستگی و عزم و اراده خستگی نا پذیرتان میسر شد بی شک در تاریخ ورزش کشورمان ماندگار خواهد بود. رویداد افتخار آفرینی که کام ملت عزتمند ایران را شیرین ساخت و بار دیگر جلوه‌ای زیبا و غرور آفرین از انگیزه متعالی زنان بلند همت میهنمان را در سرتاسر جهان به تصویر کشید.
تلاش و پشتکار مستمر شما در دستیابی به افتخارات مکرر در میادین بین المللی، کسب اولین نشان طلای تاریخ ورزش بانوان کشورمان در المپیک و پا را المپیک و بر افراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران نه تنها برای بانوان ایران زمین بلکه برای تمام زنان و دختران فرا سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران الهام بخش بوده و مبین این امر است که با امید، کوشش و پشتکار می‌توان بر تمامی محدودیت‌ها فائق آمد. امید است در سایه الطاف خداوندی و به مدد همت و پشتکار قابل تقدیر خویش بتوانید همواره موفق و پیروز بوده و برای مردم و میهن بلند آوازه ایران افتخار آفرین باشید.
با تبریک این پیروزی ارزشمند به شما، تمامی هموطنان، جامعه ورزشی و تمامی ورزشکاران میهنمان، تندرستی، سعادت و نیکبختی آرزو دارم