صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

آسنسیو زننده گل ۶۰۰۰ رئال مادرید در لالیگا

رئال مادرید به اولین تیمی تبدیل شد که به ۶ هزار گل زده در تاریخ لالیگا دست پیدا می‌کند.
رئال مادرید به اولین تیمی تبدیل شد که به ۶ هزار گل زده در تاریخ لالیگا دست پیدا می‌کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رئال مادرید در آخرین بازی یکشنبه از هفته بیست و چهارم لالیگا برابر رئال بتیس قرار گرفت و پنج بر سه پیروز شد. در این دیدار مارکو آسنسیو ستاره میدان بود که توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند. گل دوم این بازیکن یک رکورد ویژه را هم برای رئال مادرید به دست آورد. این گل ۶ هزارمین گل رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا بود.
در حالی که در نیمه نخست یبتیس توانست با نتیجه ۲ بر یک از رئال مادرید پیش بیفتد، در نیمه دوم مادریدی‌ها به بازی برگشتند و توانست پیروزی را به دست بیاورند. حالا این تیم به اولین تیم در فوتبال اسپانیا تبدیل شده است که ۶۰۰۰ گل در رقابت‌های لالیگا بعه ثمر رسانده است.
مارکو آسنسیو ستاره جوان تیم فوتبال اسپانیا و رئال مادرید بعد از این دیدار با خوشحالی از نتیجه کسب شده گفت: من فکر کنم در چند بازی اخیر تغییرات خیلی خوبی در تیم ما ایجاد شده است و با تدابیری که زیدان اندیشید توانستیم به روند خوب خودمان بازگردیم و در این دیدار نیز با تفکرات زیدان بود که ۳ امتیاز را به دست آوردیم. من فکر کنم الان در شرایط خیلی خوبی قرار گرفتیم و باعث شده است تا نسبت به اینده امیدوارتر باشیم.
رئال مادرید در بازی بعدی خود در رقابت‌های لالیگا باید به مصاف آلاوس برود و در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا دیدار برگشت خود را برابر پاری سن ژرمن برگزار خواهد کرد.