صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بازدید دکتر انصاری لاری از بندر آفتاب

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف آماده سازی بنادر ورودی به کیش و چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی از بندر آفتاب بازدید کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف آماده سازی بنادر ورودی به کیش و چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی از بندر آفتاب بازدید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز در کیش، در این بازدید چند تن از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر انصاری لاری را همراهی کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیأت همراه پس از بازدید از بخش‌های مختلف بندر آفتاب با مسئولان این بندر به گفت و گو نشستند.
در این بازدید موضوعاتی از جمله جاده حد فاصل بندر چارک به بندر آفتاب، موضوع دریافت وجه از خودرو‌ها توسط حق العمل کاران، کاپوتاژ خودرو، و ارائه خدمات رفاهی به مسافران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر انصاری لاری از مسئولان بندر آفتاب و همچنین معاونان سازمان منطقه آزاد کیش درخواست کرد تدابیری اندیشیده شود تا پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی به نحو مطلوب و شایسته انجام و با کمترین مشکل عازم جزیره کیش شوند.
لازم به ذکر است مسئولان بندر آفتاب نیز متذکر شدند در تعطیلات نوروزی سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ خودرو از این بندر به کیش انتقال داده شد که این رقم می‌تواند در تعطیلات نوروزی ۹۷ قابل افزایش تا ده هزار خودرو باشد.
یاد آور می‌شود بندر آفتاب نخستین بندر تجاری-مسافری است که توسط بخش خصوصی کشور در منطقه خلیج فارس احداث شده است.
این بندر مجهز به انبار سر پوشیده، پارکینگ خودروهای سبک و سنگین، ترمینال مسافری، پمپ بنزین و رستوران می‌باشد.
بندر آفتاب از توابع شهرستان بندر لنگه در غرب استان هرمزگان و در فاصله ۱۸ کیلومتری جزیره کیش قرار دارد.