صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بازدید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان از شرکت تولیدی خرمابن جنوب

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از شرکت تولیدی خرمابن جنوب بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت تولید و اشتغال این واحد تولیدی قرار گرفت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از شرکت تولیدی خرمابن جنوب بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت تولید و اشتغال این واحد تولیدی قرار گرفت.
به گزارش کسب و کار نیوز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از شرکت تولیدی خرمابن جنوب بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت تولید و اشتغال این واحد تولیدی قرار گرفت. در این بازدید که مدیر روابط کار و مدیر امور اجتماعی اداره کل نیز حضور داشتند، وضعیت اشتغال موجود، میزان تولید و بازار مصرف و اشتغال این واحد مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس سلیمی در نشست با مدیرعامل شرکت خرمابن جنوب، ضمن ارج نهادن به تلاش کارفرمایان و کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بر لزوم صیانت از اشتغال موجود و ایجاد ظرفیت‌های جدید شغلی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تاکید کرد.
وی یکی از اهداف بازدید از واحدهای تولیدی استان را شناسایی مشکلات و ارائه راه حل‌های مناسب جهت برون رفت از مشکلات ذکر کرد.
وی با تاکید بر حمایت از کارآفرینان و واحدهای تولیدی استان، آمادگی خود را بمنظور حمایت وهمکاری در جهت رفع موانع تولید در حد توان طبق ضوابط و مقررات در جهت کمک به ارتقا این واحدها اعلام کرد.
مهندس سلیمی به اعتبارات اختصاص داده شده به حوزه اشتغال استان اشاره کرد و بیان داشت: در همین راستا واحدهای تولیدی استان در صورت نیاز به سرمایه در گردش یا توسعه از محل این تسهیلات حمایت می‌شوند.
وی کفت: حمایت از کارفرمایان، صیانت از اشتغال کارگران را بدنبال دارد و این هر دو به رونق تولید و توسعه اقتصادی منجر می‌شود.
مدیرعامل شرکت خرمابن جنوب گفت: این واحد، تولید کننده فراورده‌های خرمایی و بسته بندی خرما است که به داخل و خارج از کشور محصولات تولیدی خود را صادر می‌کند.
"حسن قناعتیان" افزود: محصولات این شرکت در صنایع غذایی کاربرد دارد و سالانه بیش از ۲۰ هزار تن خرما فرآوری می‌شود که ۷۹ درصد خرمای مورد استفاده از کشاورزان استان خریداری می‌شود.
وی اضافه کرد: ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در این کارگاه مشغول بکار و از نیروهای بومی استان هستند.
در پایان، مدیرکل تعاون و کار استان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، با اهدای شاخه گل از تلاش شبانه روزی کارکنان این کارگاه تقدیر کرد.