صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

شرکت پایانه‌های نفتی و وزارت دفاع تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت پایانه های نفتی و بنیاد تعاون وزارت دفاع به منظور تامین برخی تجهیزات مورد نیاز پایانه‌های نفتی در مناطق عملیاتی خارک، شمال، عسلویه و ماهشهر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: پایانه‌های نفتی ایران همواره در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای ایرانی گام برداشته است.
وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، برای تحقق برنامه مهم ملی احیای جایگاه ایران در دیپلماسی انرژی جهانی تلاش می‌کند.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: باید برای جلوگیری از خروج ارز و اشتغال جوانان کارآزموده کشور تلاش کنیم، در غیر این صورت نگاه جوانان ما به خارج از کشور معطوف می‌شود.
موسوی تصریح کرد: جوانان توانمندی که در شرکت‌های ایرانی فعالیت می‌کنند سرمایه‌های کشور هستند و نباید به توانمندی آنان بی توجه باشیم.
وی تصریح کرد: با وجود همه فشارهای محدود کننده خارجی، شرکت پایانه‌های نفتی ایران توانست با تکیه بر دانش و علم جوانان نخبه کشور و حمایت از توانمندان داخلی، بخشی از نیازهای خود را پوشش دهد؛ مجموعه‌های پرتوان بسیاری در کشور وجود دارد که بنیاد تعاون وزارت دفاع یکی از آنهاست.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی افزود: مجموعه وزارت دفاع تجارب ارزشمند سال‌های دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد و این درحالی است که در حوزه‌های پایین دستی صنعت نفت نیز فعالیت‌های مطلوبی انجام شده است.
وی یادآور شد: بدون تردید پارسال یکی از تاریخ‌سازترین سال‌های فعالیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران بود زیرا به دلیل افزایش صادرات نفت خام کشور در فضای پسابرجام، بالاترین سطح نقش آفرینی در مسیر تحقق هدف کشور به شرکت پایانه‌های نفتی واگذار شد.