چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

برگزاری نمایشگاه آثار تکنیک پاستل گچی در نگارخانه کادر سفید شاهرود

شاهرود - حسین بابامحمدی: نمایشگاه آثارتکنیک پاستل گچی در نگارخانه کادر سفید شاهرود به مدیریت هنرمند و عکاس شاهرودی حسن شهنما برگزار شد .
شاهرود - حسین بابامحمدی: نمایشگاه آثارتکنیک پاستل گچی در نگارخانه کادر سفید شاهرود به مدیریت هنرمند و عکاس شاهرودی حسن شهنما برگزار شد.
نمایشگاه با آثار دو هنرمند بانو سمانه محتشمی و محبوبه ملاکاظمی از ۲۲ بهمن لغایت ۲۶ بهمن دایر گردیده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید و خرید آثار در ساعت‌های ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰ به نگارخانه کادر سفید واقع در خیابان صدوقی دهم، مراجعه نمایند.استادشهنما هنرمندو عکاس شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نگارخانه از سال ۹۴ افتتاح گردیده و بنا را بر این گذاشتیم که با نمایش دادن آثار هنری از هنرمندان حمایت کنیم. وی افزود: هنرمندان عزیز می‌توانند به نگارخانه مراجعه وآثار خود را جهت بازدید عموم شهروندان هنردوست ارائه نمایند. این هنرمند و عکاس شاهرودی در ادامه گفت: هدف این است که آثار هنرمندان گرامی را به فروش برسانیم، تا هنرمندان تشویق شدهو آثار بیشتری را خلق نمایند. حسن شهنما خاطرنشان کرد: در دو ماه اخیر چهار نمایشگاه که هرنمایشگاه به مدت یک هفته برگزار شدو مورد استقبال قرار گرفت و بیشتر آثار هنرمندان به فروش رسیده است. مدیر نگارخانه کادر سفید گفت: افتتاحیه نمایشگاه بعدی اول اسفند ماه سال جاری در روز شهادت حضرت فاطمه (س) باعنوان نمایشگاه عکس عاشورا که توسط عکاسان حوزه هنری شاهرود می‌باشد، برپا می‌گردد.
 
‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌