صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرماندار ویژه جهرم گفت

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به شهرستان جهرم

فرماندار ویژه جهرم گفت: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر شهری و روستایی در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای شهرستان جهرم مصوب شده است.
فرماندار ویژه جهرم گفت: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر شهری و روستایی در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای شهرستان جهرم مصوب شده است.
‌‌‌‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، علیرضا صحرائیان با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۸ پیمانکار در راستای اتمام فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم افزود: از مجموع ۳۳۰ هکتار از اراضی واگذاری منطقه ویژه اقتصادی جهرم، فاز اول آن با ۷۰ هکتار اراضی قابل واگذاری و تا پایان امسال آماده تحویل به سرمایه‌گذاران می‌شود.
صحرائیان از انعقاد قرار داد با ۴ سرمایه گذار داخلی و خارجی خبر داد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی جهرم، فرصت بسیار خوب برای سرمایه گذاران جهرمی است که در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان جهرم و تولید شغل برای جوانان در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند و قطعاً حمایت مسئولان را نیز در پی دارد.
وی از اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر شهری و روستایی خبر داد و افزود: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر شهری و روستایی در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای شهرستان جهرم مصوب شده است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: این تسهیلات در حوزه های کشاورزی، گیاهان دارویی، شرکت های دانش بنیان، صنعت، گردشگری، تولید و سایر حوزه ها به متقاضیان پرداخت می شود.
صحرائیان افزود: با قول مساعد وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی این رقم تسهیلات تا ۱۰۰ میلیارد تومان نیز قابل افزایش است.