صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پیام ابهام انگیز موراتا برای رئال مادرید

برای ستاره اسپانیایی چلسی پیامی ابهام آمیز درباره بازگشت به رئال مادرید داشت.
ستاره اسپانیایی چلسی پیامی ابهام آمیز درباره بازگشت به رئال مادرید داشت.
به گزارش کسب و کرا نیوز به نقل از ایسنا آلوارو موراتا در دوران ژوزه مورینیو بود که توانست در رئال مادرید چهره شود.
اعتقاد زیاد مربیان رئال مادرید به بنزما و نیمکت نشینی های زیاد باعث شد تا موراتا سر از یوونتوس در آورد. او در این تیم ایتالیایی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و همین باعث شد تا رئال مادرید او را برگرداند.
موراتا در بازگشت به رئال مادرید عملکرد خوبی از خود نشان داد و در بین هواداران هم محبوب شد اما اعتقاد زیاد زیدان به بنزما باعث شد تا موراتا نیمکت نشینی در تیم محبوبش را دوام نیاورد و این بار سر از چلسی درآورد.
او درباره شرایط کنونی و تیم سابقش رئال مادرید، گفت‌: باید به باشگاه چلسی احترام زیادی گذارم که تلاش بسیاری برای جذب من داشت. من از حضور در چلسی خوشحال هستم اما باید بگویم که رئال مادرید برای همیشه رئال خواهد بود.
این اظهار نظر موراتا دو پهلو و ابهام انگیز است تا جایی که از یک طرف می‌خواهد بگوید که دلتنگ رئال مادرید است و از طرف دیگر هم به این معنا است که دوران حضور او در رئال مادرید تمام شده است.
موراتا درباره رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هم، گفت‌: بارسلونا تیم بسیار خوبی است. من سابقه بازی کردن برابر این تیم را دارم. بارسلونا هم برابر چلسی به پیروزی رسیده است و هم تن به شکست داده است. باید ببینیم که سرانجام این دیدار چه خواهد شد.