صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

انتخابات شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب

انتخابات شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب برگزار شد.
انتخابات شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا بر اساس خبر رسیده از ستاد خبری رویدادهای ترویج کتابخوانی، امروز (چهارشنبه، ۱۸ بهمن‌ماه) با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداران و روسای ادارات ارشاد ۲۰ شهر نامزد نهایی دریافت عنوان پایتختی کتاب ایران، انتخابات شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب برگزار شد.
پیش از برگزاری این انتخابات علی‌اصغر سیدآبادی مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی با بیان اینکه نشست داوری نهایی پایتخت کتاب ایران برگزار شده است از نامزدهای این انتخابات خواست که صرفاً به بیان برنامه‌های خود برای شورای هماهنگی بپردازند.
او همچنین توضیحاتی درباره شیوه‌نامه انتخابات داد.
پس از این نامزدهای عضویت در شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب برنامه‌های خود را ارائه کردند و بعد رای‌گیری انجام شد. بنا بر آرای ماخوذه، فروغ هاشمی رییس اداره ارشاد شهر اوز، احمد شیخیانی شهردار شهر خورموج، محمد موسوی رییس ارشاد شهرری، جمالی‌نژاد شهردار شهر یزد، علی صفری شهردار قزوین و حیدر اسکندرپور شهردار شهر شیراز به عضویت شورای هماهنگی شبکه شهرها و روستاهای دوستدار کتاب در آمدند. همچنین موسوی رییس اداره ارشاد رامهرمز و علی‌آبادی رییس اداره ارشاد سبزوار به عنوان بازرس انتخاب شدند. ش