صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر عامل موسسه خودباوران کوثر گفت

گلستان میزبان کارگاه صیانت و کارآفرینی

مدیر عامل موسسه خودباوران کوثر گفت: کارگاه منطقه ای سازمان های مردم نهاد مبارزه با موادمخدر با رویکرد اشتغال و کارآفرینی به میزبانی گلستان برگزار می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت مقسم مدیر عامل موسسه خودباوران کوثر گفت: این کارگاه، از امروز ۲۶ دی تا ۲۸ دی ماه با حضور ۴۲ نفر از مدیران سازمان‌های مردم نهاد سطح ۲ کشور در گرگان تشکیل می‌شود. 
وی ادامه داد: در این کارگلستان گاه ۳ روزه، مدیران سازمان‌های مردم نهاد حوزه صیانت، کارآفرینی و اشتغال در زمینه تخصصی کارآفرینی، آمادگی بیشتر برای کمک به بهگلستان بود یافتگان و خانواده آنان با حضور مدیران علمی و دانشگاهی و اجرایی کشور کسب خواهند کرد.
مدیر عامل موسسه خودباوران کوثر گفت: اجرای این کارگاه را دو تشکل، خودباوران کوثر و مهرآفرینان جوان بر عهده دارند و شورای هماهنگی استان گلستان و اداره کل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر، هدایت و حمایت از این طرح را انجام خواهند داد.
وی افزود:ایجاد زمینه اشتغال برای بهبود یافتگان، پس از طی مراحل درمان، مورد توجه سیاستگذاران، وزیر کشور و برنامه ریزان ستاد مبارزه با موادمخدر قرار می‌گیرند.