صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرمانده پلیس راه آستارا خبر داد

آغاز طرح زمستانی پلیس راه در محورهای مواصلاتی آستارا

آستارا - فرمانده پلیس راه آستارا از آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه در محورهای مواصلاتی این شهرستان با هدف تسهیل عبور و مرور و ارتقاء امنیت جاده ها خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز سرگرد محمد سلیمانی راد گفت: این طرح با فعالیت 2 تیم ثابت و سیار تا 25 اسفندماه اجرا خواهد شد و تیم شبانه روزی مستقر در گردنه حیران، تغییرات هوا، انسداد راه و حوادث رانندگی را اطلاع رسانی و مدیریت خواهد کرد.
وی با اشاره به ضرورت نظارت پلیس راه بر تجهیزات زمستانی ناوگان حمل و نقل اضافه کرد: نیروهای پلیس در مقابل پاسگاه پلیس راه و ایستگاه بازرسی قلعه آستارا، تجهیزات زمستانی خودروها را کنترل می کنند.
فرمانده پلیس راه آستارا اظهار کرد: با امدادگران خودرو، مرکز فوریت های پزشکی، جمعیت هلال احمر و پلیس راه اردبیل جلسات مشترکی برای افزایش همکاری در مواقع بحرانی تشکیل شده و از تردد خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیر چرخ جلوگیری خواهد شد.
سلیمانی راد به رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای برفی و کوهستانی آستارا را دارند، توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ، چراغ های مه شکن، باک پر مجهز کرده و وسایل و پوشاک گرمازا، خوراک و غذای فاسد ناشدنی به همراه داشته باشند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.