صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

گاتزتا مدعی شد

خبر خوش برای رئال

مائورو ایکاردی که عملکرد درخشانی در لیگ ایتالیا داشته هرگز نتوانسته در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و این موضوع باعث شده تا به ترک تیم اینتر فکر کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت در گزارشی از احتمال پیوستن مائورو ایکاردی از تیم فوتبال اینتر به رئال مادرید نوشته است. در این گزارش آمده موضوعی که شانس پیوستن ایکاردی به رئال را بیشتر می‎کند این است که اینتر شاید به لیگ قهرمانان سال آینده راه پیدا نکند و ایکاردی به خاطر این آرزو تن به عوض کردن تیمش خواهد داد.
این روزنامه نوشته ملی‎پوش آرژانتینی دیگر تحمل عدم حضور در لیگ قهرمانان را ندارد و آخرین فرصتی که به تیم داده تابستان پیش رو است. این بازیکن در ۱۷۶ بازی در لیگ ایتالیا ۹۹ گل برای تیمش زده و با این حال هرگز در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته است.
ماه آینده ایکاردی ۲۵ ساله می‎شود و نمی‏‌خواهد بیشتر از این برای بازی کردن در لیگ قهرمانان منتظر بماند. گاتزتا مدعی شده رئال مادرید مدت‎هاست که این بازیکن را مد نظر دارد و حاضر است در ماه ژوئن ۱۱۰ میلیون رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کرده و لباس سفید را بر تنش کند.
از طرفی اینتر باید برای این که مانع این کار شود همه تلاشش را برای رسیدن به لیگ قهرمانان بکند تا شاید با این شرایط بتواند مانع از جدایی ستاره جوانش شود. اگر ایکاردی بخواهد در اینتر بماند باید قرارداد جدیدش را امضا کند و در قرارداد جدید رقم فسخ قرارداد او ۲۰۰ میلیون یورو در نظر گرفته شده است. همچنین طبق این قرارداد او می‎تواند دستمزد سالانه ۹ میلیون یورو بگیرد.