صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

وزیر فرهنگ: آیت الله هاشمی مدیر برجسته انقلاب بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک مدیر برجسته هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم دوران جنگ و سازندگی بود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سیدعباس صالحی در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک عالم دینی و محقق اسلامی بود. فردی که با تفسیر  راهنما و نوشته‌های متعدد در تاریخ مکتوب ایران جایگاه خاصی دارد. آیت الله هاشمی در سال‌های متمادی تحصیل و تحقیق خود و چه در زمان زندانی بود یکی از محققان دینی و برجسته اسلامی بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب اسلامی بود و از سال ۱۳۴۱  تا زمان وفات ایشان او با انقلاب زیست و حرکت کرد، انقلابی بود و انقلابی ماند.
صالحی یاد آور شد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار رهبر و امام راحل به عنوان پیرو و یار حضور داشت و خدمات قابل توجهی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس و توسعه انقلاب اسلامی داشت.
وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک مدیر برجسته انقلاب، هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم دوران جنگ و سازندگی بود. ایشان با انقلاب عجین بود و انقلاب ما با نام ایشان پیوند خواهد خورد.