صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به همت بنیاد نخبگان فارس برگزار می‌شود

کارگاه روش‌های استاندارد داوری اختراعات و نوآوری‌ها

در راستای افزایش مهارت و توانایی مخترعان و مستعدان‌برتر، دو کارگاه «روش‌های استاندارد داوری اختراعات و نوآوری‌ها» و «مالکیت فکری» با حضور رئیس ادارۀ ثبت اختراعات ایران، به همت بنیاد نخبگان استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، در راستای افزایش مهارت و توانایی مخترعان و مستعدان‌برتر، دو کارگاه «روش‌های استاندارد داوری اختراعات و نوآوری‌ها» و «مالکیت فکری» با حضور رئیس ادارۀ ثبت اختراعات ایران، به همت بنیاد نخبگان استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.
کارگاه «روش‌های استاندارد داوری اختراعات و نوآوری‌ها» ویژۀ اساتید دانشگاهی و با محوریت داوری اختراع، طبقه‌بندی بین‌المللی اختراع، محدودیت‌های بهره‌برداری اختراع، شرایط ثبت اختراع، چگونگی تهیۀ گزارش اختراع و نحوۀ جست‌وجوی اختراع در بانک‌های اطلاعاتی، بیستم دی‌ماه برگزار خواهد شد.
کارگاه «مالکیت فکری» نیز با محورهای آشنایی کلیّت مالکیت فکری و مقتضیات آن، تعریف اختراع و شرایط ماهوی و استثنائات آن، قوانین حاکم بر اختراع، اختراعات مشترک، مجوزهای اجباری، حقوق ناشی از گواهی‌نامه اختراع، اقسام اظهارنامه اختراع و نحوۀ جست‌وجوی اختراع در بانک‌های اطلاعاتی، بیست‌ویکم دی‌ماه برگزار می‌شود.
متقاضیان می‌توانند برای حضور در این دو کارگاه به سامانۀ بنیاد نخبگان استان فارس به نشانی fars.bmn.ir مراجعه کنند.