صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس پارک علم و فناوی آذربایجان غربی:

مسئولین نگاهشان به شرکت‌های دانش بنیان متفاوت از شرکت‌های تولیدی و بازرگانی عادی باشد

رئیس پارک علم و فناوی آذربایجان غربی گفت: مسئولین نگاهشان به شرکت‌های دانش بنیان متفاوت از شرکت‌های تولیدی و بازرگانی عادی باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حسن حیدری در دیدار شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری با نماینده ارومیه مطرح کرد: مسئولین می‌بایست نگاهشان به شرکت‌های دانش بنیان متفاوت از شرکت‌های تولیدی و بازرگانی عادی باشد چرا که این شرکت‌ها می‌توانند مولد اشتغال پایدار قشر تحصیل کرده باشند.
وی ادامه داد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده‌اند یکی از اصلی ترین حوزه‌هایی که باید به آن توجه شود حوزه اقتصاد دانش بنیان است چرا که با توجه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان هم تولید و اشتغال افزایش پیدا می‌کند و هم اقتصاد کشور در مقابل تحریم و شوک‌های اقتصادی مقاوم‌تر می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوی آذربایجان غربی عنوان کرد: شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در محدوده روستا قرار دارند و از محل منابع حمایت از توسعه روستایی می‌توان به شرکت‌های دانش بنیان کمک کرد.
حیدری در ادامه اشاره کرد: موفقیت شرکت‌های دانش بنیان سبب تحول در شاخص‌های توسعه آذربایجان غربی خواهد شد و جهت بهبود این شاخص‌ها مسئولین می‌توانند از شرکت‌های دانش بنیان حمایت بیشتری انجام دهند.
وی اظهار کرد: کمک‌های فنی و حرفه‌ای نیز جزو منابعی می‌باشد که از طریق آن می‌توان در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان در آذربایجان غربی تلاش‌های درخور توجهی انجام داد.