صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دراختتامیه سومین نمایشگاه خودرو شمال کشور:

لوح تقدیر غرفه برتر نمایشگاه به سایپا اهدا شد

گروه خودروسازی سایپا دراختتامیه سومین نمایشگاه خودرو مازندران بر اساس نظر مسئولین نمایشگاه به عنوان غرفه برتر معرفی و لوح تقدیر دریافت کرد.
به گزارش کسب کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه خودرو مازندران حضور فعال داشت که پس از بررسی مسئولین برگزاری نمایشگاه و نظر بازدیدکنندگان، سایپا به عنوان غرفه برتر معرفی و محمدرضا حقیقی مدیر روابط عمومی شرکت سایپا به نمایندگی لوح تقدیر این عنوان را دریافت کرد.
در این نمایشگاه گروه سایپا در راستای حضور در نمایشگاه های منطقه ای، جهت ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای خود  با محصولات کوئیک، ساینا اتومات، سراتو آپشنال، آریو تاکسی، خانواده برلیانس(h220،h330،h320کراس،h320 آپشنال)، ساندرو استپ وی، ساندروآپشنال، ریچ، پادرا، خانواده چانگانcs35) آپشنال، cs75 ، cs55 وcs95) و حضور نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش منتخب استان مازنداران از 12 تا  15 دی ماه پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان صنعت خودرو در استان مازندران بود.
در این نمایشگاه در کنار شرکت سایپا، شرکت های پارس خودرو، سایپا یدک، مرکز امور مشتریان، کارگزاری بیمه سایپا و نمایندگی های استان مازندران با ارائه شرایط فروش و خدمات ویژه پذیرای هموطنان مازندران بودند.
گروه سایپا دراین نمایشگاه با ارائه طرح فروش ویژه و به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای خود باعث استقبال و حضور شهروندان مازندرانی از سومین نمایشگاه خودرو شمال کشور شد و در پایان گروه سایپا به عنوان غرفه برتر معرفی و لوح تقدیر این دوره از نمایشگاه را دریافت کرد.