صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت

داور روی پنالتی اشتباه کرد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اصلا پنالتی نبود و داور در این مورد اشتباه کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، شجاع خلیل زاده پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر ذوب آهن اصفهان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت: بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم.
وی تأکید کرد: حریف ما حرف زیادی برای گفتن نداشت و شما دیدید که ما کاملاً بر بازی مسلط بودیم و توانستیم چهار گل به حریف بزنیم.
خلیل زاده در خصوص پنالتی مشکوکی که داور این دیدار برابر ذوب آهن گرفت، افزود: به هیچ وجه پنالتی نبود و شما دیدید که من کاری با این بازیکن نداشتم و معتقدم کارشناسان هم همین نظر را خواهند داشت و در برنامه نود نیز مطمئنا به این قضیه پرداخته خواهد شد.
مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در بازی های گذشته تنها ۶ گل خورده داشته و این خط دفاع می تواند به تیم ملی کمک کند تصریح کرد: در پرسپولیس همه با هم کمک می کنند و با هم هستند و این دلیل بر این نیست که ما تنها خط دفاعمان خوب است. همه بازیکنان خوب هستند و این کار تیمی باعث موفقیت پرسپولیس شده است.
وی در خصوص قرعه کشی جام جهانی هم که دقایقی دیگر انجام می شود یادآور شد: امیدوارم قرعه مناسبی به ما بیفتد و بتوانیم با نتایج خوبی که به دست می آوریم به دور دوم مسابقات صعود کنیم.
مدافع پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از تمام هواداران ممنونم که امروز به ورزشگاه آماده اند، دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم بتوانیم این روند را در آینده نیز ادامه دهیم.