صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی گفت:

موافقت سازمان بنادر با منطقه آزاد امیرآباد بهشهر

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی گفت: جلب این موافقت، آخرین مرحله قبل از تصویب منطقه آزاد در هیئت دولت بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، علی محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان بنادر و کشتیرانی کشور با منطقه آزاد تجاری صنعتی امیرآباد بهشهر موافقت کرده است، اظهار کرد: جلب این موافقت، آخرین مرحله قبل از تصویب منطقه آزاد در هیئت دولت بوده است.
شاعری افزود: از استاندار جدید مازندران می خواهم با پیگیرى این موضوع و تصویب آن در هیئت محترم دولت تلاش نموده و گامی جدى در جهت توسعه اقتصادی وایجاد اشتغال استان مازندران بردارد و به شعار سال جامه عمل بپوشاند.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات نماینده ولی فقیه در مازندران مبنی بر حفظ وحدت و انسجام و بهره گیری از ظرفیت های این استان، بعید می دانم کسی با انتخاب منطقه آزاد تجاری امیرآباد که بزرگترین ظرفیت اقتصادی استان است مخالفتی داشته باشد.
عضو مجمع نمایندگان مازندران در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم دولت محترم نسبت به تصویب هرچه سریعتر منطقه آزاد امیرآباد مازندران اقدام شایسته و لازم را بعمل آورد.