چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

۸ منطقه کشور دریافت کننده سوخت از شرکت پخش همدان

۷۵۲ میلیون لیتر سوخت تدارکاتی به اقصی نقاط کشور ارسال شد

از ابتدای سال ۹۶ تا پایان مهرماه ۷۵۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی، بنزین موتور، نفت‌گاز و نفت سفید از انبار نفت ایثارگران منطقه همدان به مقصد ۸ منطقه دیگر کشور ارسال شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، امین روستایی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدیریت تأمین و توزیع و با توجه به ظرفیت فنی و عملیاتی موجود، مسئولیت تأمین و ارسال بخشی از سوخت مورد نیاز استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، قزوین، میاندوآب، اردبیل، کردستان، کرمانشاه نیز بر عهده این منطقه گذاشته شده است.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه همه کارکنان به ویژه تلاشگران واحدهای عملیاتی منطقه همدان در هفت ماه امسال ۵۵۰ میلیون لیتر بنزین، ۱۳۰ میلیون لیتر نفت‌گاز و حدود ۷۲ میلیون لیتر نفت سفید از انبار نفت تدارکاتی ایثارگران همدان به مناطق همجوار یا دوردست ارسال شد.
وی با اشاره به بارگیری و خروج حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ دستگاه کامیون نفتکش طی ۲۴ ساعت فعالیت انبار نفت، اظهار کرد: در این بازه زمانی تقریبا معادل همین میزان از چهار فرآورده اصلی در بخش‌های مختلف مصرف و در حوزه استان همدان توزیع شده که تأمین و توزیع این میزان سوخت با همت و پشتکار قابل ستایش کارکنان شاغل در انبارهای نفت منطقه انجام شده است.