صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

آغاز برنامه صبحگاهی شبکه یک از ۲۹ مهر

گروه رستاک خواننده تیتراژ «صبح بخیر ایران»

برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» از شنبه (۲۹ مهر ماه) از شبکه یک روی آنتن می‌رود.
 علی هنرور (تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه) اظهار کرد: سری جدید «صبح بخیر ایران» از جنس صبح و طراوات صبحگاهی است که فضایی شاد و مفرح خواهد داشت.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، او درباره آیتم‌های برنامه گفت: «صبح بخیر ایران» برنامه‌ای کاملا صبحگاهی همراه با شور و اشتیاق بامدادی خواهد بود؛ بنابراین همه آیتم‌های این برنامه کوتاه است و تلاش کردیم زیاد دنبال حاشیه‌ها نرویم و حاشیه‌سازی هم نکنیم.
 
هنرور تصریح کرد: موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور سری جدید «صبح بخیر ایران» است و از مصاحبه‌های طولانی و گفت‌وگو محور خسته‌کننده پرهیز خواهیم کرد.
 
تهیه‌کننده صبح بخیر ایران درخصوص بخش‌های سری جدید این برنامه عنوان کرد: پزشکی، ورزشی و ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی و گردشگری، آشپزی، روانشناسی، و ادبی و فرهنگستان از جمله بخش های این برنامه هستند.
 
علی هنرور زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح الی ۸ عنوان کرد و افزود: بخش ورزش صبحگاهی با سبکی جدید به همراه تصاویر خاص تقدیم بینندگان می‌شود. در بخش ادبی و فرهنگستان هم هر روز یک محور ازجمله ریشه ضرب المثل ها، حکایت های فارسی و ایرانی و چه بگوییم و چگونه بنویسیم، مطرح می شود.
 
اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و دکتر حسن زاده مجریان برنامه «صبح بخیر ایران» هستند که بخش‌ها و آیتم‌های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان، اجرا خواهند کرد.
 
علی هنرور یادآور شد: گروه رستاک تیتراژ ابتدایی و مرتضی سرمدی تیتراژ پایانی برنامه را با نام «صبح بخیر ایران» خوانده‌اند.
 
او در پایان گفت: به مروز زمان و با اضافه شده آیتم های جدید، مجریان و همکاران جدیدی هم به جمع برنامه می پیوندند.  
 
«صبح بخیر ایران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه (۲۹ مهر ماه) پنج روز در هفته و ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می‌رود.