چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در حاشیه جلسه دولت

آذری جهرمی: درباره کاهش هزینه‌ اینترنت وحدت نظر وجود دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی درباره وضعیت بسته‌های اینترنتی ارائه کرد و گفت که وحدت نظری در رابطه با کاهش هزینه‌ها و خارج شدن از حالت حجمی وجود دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با تغییر بسته‌های اینترنتی گفت: این موضوع و تعرفه‌های اینترنت یکی از موضوعات ثابتی بوده که ما از روز اولی که مشغول به کار شدیم تاکید داشتیم به آن بپردازیم.
وی ادامه داد: طبق وعده‌ای که دادیم قرار بود این بسته نهایی و در صد روز اول اجرایی شود که مباحث کارشناسی آن همچنان با اپراتورها و کمیسیون تنظیم و مقررات مرجع تصویب تعرفه‌ها است مورد بررسی قرار می گیرد، فکر می کنم در جلسه بعدی کمیسیون ما برای تصمیم نهایی وارد شور شویم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: با توجه به اختلاف نظراتی که وجود دارد، جزئیات آن پس از تصویب نهایی اعلام خواهد شد. اما اصل بحث این است که وحدت نظری در رابطه با کاهش هزینه‌ها و خارج شدن از حالت حجمی وجود دارد.
آذری جهرمی همچنین در خصوص موضع گیری‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه هیچ فاصله‌ای با مردم ندارد. آقای رئیس‌جمهور هم امروز در فرمایشات خود در جلسه هیئت دولت این موضوع را مورد تاکید قرار دادند.
وی تاکید کرد: رویکرد سپاه، بودن در کنار ملت‌های مسلمان دنیا است چه در عراق، چه در افغانستان، یمن و سوریه و سپاه همواره به یاری مردم مظلوم دنیا پرداخته و طبیعتا این موضوع مغضوب دولتمردان آمریکا است و این خیلی چیز پیچیده‌ای نیست که آنها از سپاه عصبانی باشند.
آذری جهرمی یادآور شد: سپاه از دل مردم است و همواره مورد حمایت آنها بوده و مورد حمایت دولت نیز قرار دارد و امیدوارم آمریکا این اشتباه را نکند که نسبت به سپاه گستاخی داشته باشد چرا که این گستاخی از سمت دولت و مردم ایران محکوم است و بدون پاسخ نخواهد بود.