صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور:

جزئیات گزینش کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، جزئیات نحوه گزینش کارشناسی ناپیوسته‌ رشته فوریت‌ های پزشکی‌ را اعلام کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور‌ درباره‌ تاریخ و محل برگزاری‌ مصاحبه معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ پذیرش رشته تحصیلی‌ نیمه ‌متمرکز رشته فوریت‌ های پزشکی‌ در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 به منظور انجام مصاحبه‌ و دیگر‌ مراحل گزینش‌ رشته تحصیلی ذیربط‌ از روز گذشته،‌ 17 مهرماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش به نشانی www.sanjesh.org کشور قرار گرفته است.
وی ادامه داد: دا‌وطلبانی که اسامی آنها در ردیف‌ معرفی ‌شدگان چند برابر ظرفیت‌ رشته تحصیلی نیمه متمرکز‌ فوریت ‌های پزشکی دانشکده و یا دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شده است، ضرورت‌ دارد با توجه به استان محل اقامت‌ خود و در نظر گرفتن جداول مندرج‌ در اطلاعیه مذکور‌ حتما به دانشگاه مجری برای انجام مصاحبه‌ و مراحل گزینش‌ مراجعه کنند و از رفتن به دیگر دانشگاه ‌های مجری خودداری کنند.
توکلی گفت: مراجعه نکردن داوطلب به دانشگاه مربوطه‌ برای مصاحبه و گذراندن مراحل گزینش‌ به منزله‌ انصراف از پذیرش‌ در این رشته تلقی‌ می ‌شود.
**اطلاعیه‌ دوم سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ ظرفیت های جدید آزمون دکتری
وی همچنین گفت: اطلاعیه دوم سازمان سنجش و آموزش کشور درباره ظرفیت های جدید و یا تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته ‌محل‌ های تحصیلی جدید در دوره های مختلف آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال‌96 از دوشنبه 17 مهرماه بر روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است.
وی افزود:همه داوطلبانی که در آزمون رشته های آزمون دکتری نیمه متمرکز حاضر بودند ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در صورت علاقه مندی در رشته امتحانی آنها در محل رشته اطلاعیه که 12 مهرماه و اطلاعیه ای که دیروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است نسبت به انتخاب رشته های مورد نظر خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: افرادی که نیز قبلا انتخاب رشته کرده اند نیز می توانند درصورت تمایل در مهلت تعیین شده، نسبت به ویرایش و اصلاح کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.
به گفته توکلی، تا صبح امروز 18 مهرماه تعداد 14 هزار و 918 داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری امسال انتخاب رشته کرده اند.