چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

امروز

ششمین نمایشگاه معدن در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد

ششمین همایش و نمایشگاه سالیانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2017) با حضور 200 شرکت و موسسه داخلی و 55 شرکت از 15کشور در مصلای امام خمینی(ره) تهران افتتاح شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، این نمایشگاه از بزرگترین رویدادهای معدنی کشور است که بیش از 200 شرکت داخلی و 55 شرکت خارجی بطور مستقیم یا نمایندگان آنها در زمینه ماشین آلات معدنی، حفاری، ماشین آلات و تجهیزات انتقال مواد معدنی، ذوب فلزات، ابزارهای برش و فرآوری سنگ های تزئینی و قیمتی، تجهیزات و فناوری های نوین در معدن، تجهیزات انفجار، مهندسان مشاور و شرکت های سرمایه گذاری در آن حضور دارند.
55 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، لهستان، انگلستان، فرانسه، چین، روسیه، ترکیه، آفریقای جنوبی، سوئد، آلمان، دانمارک، چک و جمهوری کره نیز در این نمایشگاه مشارکت کرده اند که بخش عمده ای از آنها برای نخستین بار در کشورمان حضور یافته اند.
شناسایی توانمندی های معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی آخرین دستاوردها، تجهیزات، خدمات معدنی و فناوری های نوین از سوی شرکت های داخلی و خارجی و معرفی طرح ها و پروژه های قابل همکاری و سرمایه گذاری از جمله اهداف این همایش و نمایشگاه است.
این نمایشگاه با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن ایران و با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.
برگزاری 20 همایش و کارگاه آموزشی علمی، نشسست های تخصصی با حضور متخصصان، اساتید دانشگاه ها و با مشارکت و همکاری سازمان ها و تشکل های معدنی کشور و همچنین بازدید سفیران و هیات های تجاری، بخشی از برنامه های جنبی ماینکس 2017 است.
این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز (تا 20 مهرماه) آماده استقبال از علاقه مندان است.