صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران خبر داد:

موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت سکوی تفریحی در استان مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت اولیه کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت سکوی تفریحی متعلق به هتل نارنجستان در استان مازندران خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، سیاوش رضوانی با اعلام این خبر افزود: پیرو درخواست ارائه شده از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور و به لحاظ عدم هرگونه استحصال و رعایت مفاد قانونی اراضی مستحدث ساحلی با جانمایی احداث سکوی تفریحی هتل نارنجستان موافقت و مقرر شد اقدامات لازم برای صدور مجوز ساخت از سوی متقاضی صورت پذیرد.
رضوانی با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر در بخش سواحل گفت: طبق بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری نماید.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران افزود: همچنین به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب های ناشی از ساخت و ساز های غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف اند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوز های ساخت و تأسیس و بهره برداری را اخذ کنند.