صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خبر داد:

آتش سوزی در مدرسه دخترانه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در یک دبستان دخترانه در شرق تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه مصدوم نداشت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، جلال ملکی در گفتگو، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۵.۵۵ دقیقه صبح امروز حادثه آتش سوزی در دبستان دخترانه طبرسی در خیابان سبلان جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجات گران دو ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند.
وی با اشاره به اینکه وقوع آتش سوزی در یک دبستان اتفاق افتاده بود، افزود: بررسی ها نشان می داد آتش سوزی در یکی از اتاق های اداری به وسعت ۱۰ متر در طبقه همکف اتفاق افتاده و دود غلیظی وارد سالن شده و مشاهده این دود از ساختمان باعث وحشت همسایه ها شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: بلافاصله کانون آتش سوزی شناسایی و از سرایت آن به دیگر بخش های مدرسه جلوگیری شد. از این رو آتش نشانان موفق شدند در همان دقایق اولیه شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به کلاس ها و دفتر مدرسه جلوگیری کنند.
ملکی گفت: خوشبختانه حادثه هیچ مصدومی نداشت و آتش نشانان در ساعت ۷.۲۹ دقیقه صبح امروز محل حادثه را به مدیر مدرسه تحویل دادند.