در چهارمین همایش برندهای برتر مراکز تجاری، به پاس تالیفات ارزشمند دکتر عظیم فضلیپور، در حوزه برندینگ از وی تقدیر ویژه به عمل آمد.
در چهارمین همایش برندهای برتر مراکز تجاری، به پاس تالیفات ارزشمند دکتر عظیم فضلیپور، در حوزه برندینگ از وی تقدیر ویژه به عمل آمد.
راهبرد برند، برندسازی در سی روز، نوسازی برند، جایگاهسازی برند، داستانسرایی برند، برندسازی شهری، برندسازی شهرهای کوچک گردشگری، برندسازی دیجیتال، برندسازی یک هفتهای، برندسازی حلال و ارزشگذاری برند از جمله کتابهایی است که در حوزه برندینگ با ترجمه دکتر عظیم فضلیپور منتشر شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر عظیم فضلی پور نخستین مدیر ایرانی در میان ده نفر نخست دنیاست که موفق به دریافت مدرک شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا شده است. ایشان دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه USC ایالات متحده هستند.
سوابق تحصیلی و شغلی وی عبارتند از دکترای مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه USC –ایالات متحده، دکترای حقوق از دانشگاه سوربن فرانسه، عضو شورای علمی سازمان جهانی علائم تجاری، عضو کمیته علمی برند سازمان توسعه تجارت، نماینده اتحادیه اروپا در برنامه شایستگی مدیریت EBC*L در کشورهای فارسی زبان و نماینده کلینیک برند سوئیس. این استاد دانشگاه– تالیف و ترجمه مجموعه 40 جلدی «دانشنامه برند» ، «تنها ابرقدرت » ، «لکسوس و درخت زیتون»، « بزه دیده درصحنه جزایی اروپا» ، MBA «به روش هاروارد» و ارائه نظریات و کتابت متعدد توانسته به نامی آشنا و قدر در صنعت برندینگ بدل شوند. لازم به ذکر است که وی در حال حاضر مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز است.
راهبرد برند، برندسازی در سی روز، نوسازی برند، جایگاهسازی برند، داستانسرایی برند، برندسازی شهری، برندسازی شهرهای کوچک گردشگری، برندسازی دیجیتال، برندسازی یک هفتهای، برندسازی حلال و ارزشگذاری برند از جمله کتابهایی است که در حوزه برندینگ با ترجمه دکتر عظیم فضلیپور منتشر شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر عظیم فضلی پور نخستین مدیر ایرانی در میان ده نفر نخست دنیاست که موفق به دریافت مدرک شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا شده است. ایشان دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه USC ایالات متحده هستند.
سوابق تحصیلی و شغلی وی عبارتند از دکترای مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه USC –ایالات متحده، دکترای حقوق از دانشگاه سوربن فرانسه، عضو شورای علمی سازمان جهانی علائم تجاری، عضو کمیته علمی برند سازمان توسعه تجارت، نماینده اتحادیه اروپا در برنامه شایستگی مدیریت EBC*L در کشورهای فارسی زبان و نماینده کلینیک برند سوئیس. این استاد دانشگاه– تالیف و ترجمه مجموعه 40 جلدی «دانشنامه برند» ، «تنها ابرقدرت » ، «لکسوس و درخت زیتون»، « بزه دیده درصحنه جزایی اروپا» ، MBA «به روش هاروارد» و ارائه نظریات و کتابت متعدد توانسته به نامی آشنا و قدر در صنعت برندینگ بدل شوند. لازم به ذکر است که وی در حال حاضر مدیرمسئول انتشارات متخصصان بدون مرز است.