صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

وزیر نیرو در اولین رویداد «تکانه»:

بعد از مدیریت باز هم مثل یک دانش آموز پشت نیمکت خواهم نشست

حمید چیت چیان وزیر نیرو با حضور در اولین رویداد «تکانه» در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران گفت: بعد از دوران وزارت ام، باز هم مثل یک دانش آموز....
 پشت نیمکت می نشینم و علم می آموزم.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ستاد خبری رویداد «تکانه»؛ حمید چیت چیان وزیر نیرو در سخنرانی روز گذشته خود در تالار ابن سینا دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران و طی رویداد «تکانه» گفت: هر بار که مشغول به تحصیل و علم آموزی در طول زندگی ام شده ام، احساس کردم که یادگیری رابطه مستقیمی با قدرت تو.لید فکری و ایده های جدید دارد. دستور دین هم بر علم آموزی از گهواره تا گور هست و این آیه شریف حکمت بسیار عمیقی دارد و در عمل هم به اثبات رسیده است. 
وی افزود: تحصیل دانش عاملی برای جلوگیری از پیری است. به شخصه تجربه کرده ام که علم خستگی را از تن به در می برد و روحیه جدیدی برای کار به من می دهد. در تمام دوران مدیریت خود هم تلاش کردم علاوه بر این که خودم یاد می گیرم، فرصتی را برای یادگیری همکارانم نیز فراهم کنم. فکر کردن به نقص های کارمان و راه حل های آن هم بخشی از فرآیند یادگیری است.
چیت چیان با اشاره به تجربه موفق راه اندازی سامانه پیش بینی بحران بعد از سیل شهر دزفول در ابتدای سال 95 ادامه داد: باید بدانیم که همیشه برای انجام هر کاری، راه بهتری هم هست و در تمام انتقادات، پیشنهادات و نظرات دیگران نسبت به عملکرد ما چیزی برای یادگیری و درس گرفتن نهفته است. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئن باشید که بعد از دوران وزارت خود در وزارت نیرو که چیزی هم از آن نمانده است، باز هم مثل یک دانش آموز پشت نیمکت می نشینم و علم می آموزم.
رضا کیانیان بازیگر، دکتر غلامرضا امین استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، نکیسا محب گلفروش، محمدپیام بهرام پور مدرس ارتباطات و فن بیان، دکتر رسول صادقی عضو هیات علمی جمعیت شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، امیرحسین حاجی میری متخصص داروساز، تیمسار فرج الله برات پور فرمانده عملیات اچ3، احسان قائم مقامی استاد شطرنج، علی صابری وکیل روشندل، فردین خلعتبری آهنگساز، دکتر مژگان قهاری پزشک، بیمار ام.اس، دکتر کتایون نجفی زاده مدیر انجمن پیوند اعضا، دکتر محمدرضا رئوفی، محمدمهدی باقری، دکتر رضا روستاآزاد، دکتر داوود دانش جعفری از چهره هایی بودند که در بخش ویژه این رویداد از صبح تا عصر دیروز-جمعه 13 اسفند- به سخنرانی در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران پرداختند.
گفتنی است دومین بخش از رویداد «تکانه» 18 الی 20 اسفند ماه در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار می شود. این رویداد با شعار «نگرشی دیگر به ایده ها» شامل 5 بخش موضوعی «تکانه کارآفرینی و کسب و کار»، «تکانه هنر»، «تکانه پزشکی و سلامت»، «تکانه اقتصاد، توسعه و جامعه شناسی» و «تکانه ویژه» است