صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

زمان برگزاری جشنواره زن، خانواده و رسانه تغییری نکرد

دبیر جشنواره زن، خانواده و رسانه گفت: این جشنواره طبق اعلام قبلی شنبه (۲۵ دی ماه) در کتابخانه ملی برگزار می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، زهره آشتیانی در گفت‌وگو ، با اشاره به برگزیدگان  جشنواره زن، خانواده و رسانه اظهار کرد: در مجموع ۵۴۰ نفر آثار خود را در قالب‌هایی مانند تیتر، خبر و گزارش به این جشنواره  فرستاده‌اند و در مجموع ٨٧٠ اثر به دبیرخانه جشنواره از سراسر کشور ارسال شده است. در میان برگزیدگان ۸نفر از روزنامه سراسری، یک نفر از روزنامه‌های استانی، یک نفر از سایت خبری، دو نفر از  خبرگزاری‌ها و دو نفر از مجلات دیده می‌شود.
وی افزود: در هر قالب سه نفر بر اساس شاخص‌های کمیته علمی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شده‌اند البته داوری بخش انتخاب برگزیدگان خبر سخت‌تر بود چرا که با توجه به گسترش فضای مجازی به نظر می‌رسد که جنس خبر در روزنامه نگاری سنتی جایگاهش تغییر کرده است.
به گفته آشتیانی بیشترین تعداد آثار دریافت شده در قالب گزارش بود.
دبیر جشنواره زن،خانواده و رسانه درباره پنل‌های این جشنواره گفت: حدود ٣٥٠ نفر در پنل‌ها تاکنون ثبت نام کرده‌اند و در حال هماهنگی جهت صدور کارت ورود برای آنها هستیم.
آشتیانی در پایان اظهارکرد: جشنواره زن، خانواده و رسانه با حضور معاونان وزیران، نمایندگان مجلس، نمایندگان شورا، فعالان زن، مدیران مسوول رسانه‌ها و اهالی رسانه برگزار می‌شود.