صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص):

خط مقدم اسلام به آنطرف مدیترانه رسیده است

مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: امروز به لطف خداوند سبحان و همت تمامی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله (ع) خط مقدم اسلام به آنطرف مدیترانه رسیده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،سردار سرتیپ پاسدار جعفر اسدی روز چهارشنبه در آیین یازدهمین سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار احمد کاظمی(فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه) و شهدای عرفه که با حضور مقامات کشوری و لشکری و خانواده های معظم شهدا و امت شهید پرور در حسینیه امام رضا(ع) ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.
وی ادامه داد: زمانی در دوران پرشکوه و پر حماسه هشت سال دفاع مقدس مردم شریف خوزستان با حرکتی 10 دقیقه ای به خط مقدم دفاع از اسلام می رسیدند اما امروز این خط دفاع از اسلام به آنطرف مدیترانه رسیده که این مهم به برکت خون شهدا محقق شده است که نعمت پشت سر نعمت به ما می رسد و ما باید قدردان خون پاک شهدا باشیم.
مشاور فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) توضیح داد: اکنون که در آیین گرامیداشت یازدهمین سالگرد شهدای عرفه قرار داریم می توان اینگونه عنوان کرد که تک تک این عزیزان حق بزرگی به گردن همه ما دارند.
سردار سرتیپ پاسدار اسدی با بیان اینکه خانواده معزز و معظم شهدا ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: وظیفه داریم از یکایک آنان تشکر کنیم بخاطر اینکه با تقدیم فرزندانشان به ما و کشورمان عزت، سربلندی و افتخار دادند.
ادامه دارد...