صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پیام تسلیت رییس سازمان تعزیرات حکومتی در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

رییس سازمان تعزیرات حکومتی در پیامی ارتحال جانسوز آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، متن پیام دکتر علیرضا جمشیدی رییس سازمان تعزیرات حکومتی به شرح ذیل است
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ -امام علی (ع)
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه معصومه (س) خبر ارتحال جانسوز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجاهد خستگی ناپذیر، یار صدیق امام، رهبری و مردم، مایه تاسف عمیق همه دلسوزان و وفاداران به انقلاب اسلامی گردید.
ایشان عمر پربرکت خویش را در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی و بعد از پیروزی انقلاب در جهت استقرار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خدمتگذاری صادقانه و خالصانه به مردم در سنگرها و میادین حساس و کلیدی نظام سپری کردند و همواره در مسیر حق و آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم ماندند.
درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی خسرانی عظیم است و یقینا نام، یاد و آموزه های آن یار دلسوز اسلام، انقلاب و امام و رهبری همواره بر تارک کشور و انقلاب اسلامی خواهد درخشید و الگوی وفاداران به آرمان‌های انقلاب اسلامی در قلب ها و ذهن ها خواهد ماند.
این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همسر گرامی و فرزندان و برادران و دیگر بازماندگان ایشان و همچنین ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای روح بلند آن عزیز سفر کرده، علّو درجات از درگاه حضرت احدیت مسالت می نمایم.