صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

استاندار تهران تاکید کرد

لزوم افزایش تعداد ناظران دامپزشکی در مرغداری‌ها

استاندار تهران بر لزوم افزایش تعداد ناظران دامپزشکی در مرغداری‌ها تاکید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سیدحسین هاشمی در جلسه شورای استانی پیشگیری از آنفولانزای حاد پرندگان که با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان دامپزشی کشور برگزارشد گفت:‌هم افزایی،اراده و توجه به احساس مسئولیت امور سخت را به راحتی ممکن می سازد.
وی با تشکر از مدیریت و کنترل درست در مواجهه با بیماری های حاد طیور و پرندگان در استان افزود: ساماندهی مرغداری های سنتی و صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد و در صورت رعایت نکردن اصول پروانه و مجوز در هر مرغداری برخوردهای قانونی انجام شود.
استاندار تهران ادامه داد: پایش مستمر بر وضعیت سلامت مرغ و طیور عرضه شده در فزوشگاه‌ها و محل‌های توزیع انجام شود.
هاشمی با تاکید بر اهمیت افزایش تعداد ناظران دامپزشکی در مرغداری ها گفت:‌تهران پایتخت است و وقوع هر بحرانی انعکاس خبر زیادی دارد و لازم است با همکاری سازمان دامپزشکی،علوم پزشکی و ورود فرمانداران با صدا و سیما به منظور افزایش سطح اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی جامعه ارتباط لازم برقرار شود.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، هاشمی بر توجه ویژه به تخصیص اعتبارات در حوزه دامپزشکی تاکید و تصریح کرد: با نزدیک شدن به دهه فجر و ایام نوروز جلسات تنظیم بازار به منظور مدیریت عرضه مرغ برگزارشود تا در ایام خاصی همچون نوروز شاهد کاهش عرضه نباشیم.