صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در کردستان انجام شد:

ایمن‌سازی قطعه یک (ب) محور میاندوآب – کرمانشاه

نماینده مجری کل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در استان کردستان از ایمن‌سازی در قطعه یک (ب) در محور میاندوآب – کرمانشاه (کنارگذر سقز) خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، علی اصغرکاظمی گفت: این قطعه حدفاصل روستای آلتون سفلی تا روستای کهریزه در شهرستان سقز به طول ۵/۱۱ کیلومتر که شامل ۵/۹ کیلومتر مسیر اصلی و ۲ کیلومتر رمپ ولوپ تقاطع‌های ابتدا وانت‌ها است.
کاظمی در ادامه بیان کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور، روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی محدوده تقاطع ابتدا وانت‌ها اقداماتی از جمله ایجاد دسترسی مسیر کنارگذر به سمت سقز در محدوده زیرگذر آلتون با صرف مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، تعریض آسفالت مسیر بوکان – سقز در محدوده تقاطع ابتدا با صرف هزینه ۸۰۰ میلیون ریال، نصب نیوجرسی در مسیر تقاطع ابتدا به طول ۶۰۰ متر با صرف هزینه ۱۰۰۰ میلیون ریال ایمن‌سازی مسیر شامل نصب تابلو و علائم، استوانه ایمنی و خط‌کشی با صرف هزینه ۷۰۰ میلیون ریال انجام گرفته است.
نماینده مجری کل شرکت ساخت  و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در استان اظهار کرد: برای ایمن‌سازی قطعه یک (ب) حدود ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.