صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

ارائه دوربین HD در مدل‌های آینده پژو-سیتروئن

مدل‌های آینده‌ی پژو-سیتروئن به لطف همکاری با کمپانی Garmin با جدیدترین تکنولوژی دوربین داشبورد عرضه خواهند شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پدال، مدل‌های آینده‌ی پژو-سیتروئن به لطف همکاری با کمپانی Garmin با جدیدترین تکنولوژی دوربین داشبورد عرضه خواهند شد.
پیش از این سیتروئن C3 2017 به‌صورت استاندارد از تکنولوژی ConnectedCAM سود برده اما ویدئو ریکوردر رانندگی هوشمند گارمین (IDVR) در مدل‌های آینده‌ی این شرکت و البته مدل‌های چینی دانگ فنگ به‌صورت استاندارد قرار خواهد گرفت.
IDVR گارمین مستقیماً در پشت آینه‌ی وسط نصب می‌شود تا فیلم‌برداری کرده و همچنین با سیستم‌های پیشرفته‌ی رانندگی مثل هشدار برخورد از جلو و خروج از خط همکاری نماید.
idvr
این سیستم اولین بار در پژو 3008 جدید معرفی شده و حالا در مدل مخصوص چین C4L نیز نصب خواهد شد.
جدیدترین سیستم ConnectedCAM که در C3 بکار رفته آنچه راننده می‌بیند را ضبط کرده و در حافظه‌ای داخلی ذخیره می‌شود. از طریق یک برنامه می‌توان ویدئوی موردنظر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و یا از آن در زمان وقوع تصادف استفاده کرد.
مدیر تولید گارمین می‌گوید:
IDVR اولین محصولی است که با آن گارمین همکاری خود با پژو-سیتروئن را کلید زده و این فرصت به ما اجازه داده تا همکاری اساسی خود با این شرکت را تثبیت نموده و به وسیله‌ی آن هوشیاری راننده را افزایش دهیم.
این خبر درست در زمان شروع بکار نمایشگاه CES 2017 منتشر شده است، جایی که گارمین فاز دوم سیستم اطلاعات سرگرمی Lenexa خود را نیز معرفی کرده و تلاش داشته تا حواس‌پرتی راننده را کاهش دهد.
این سیستم از دو دکمه‌ی لمسی در داشبورد استفاده می‌کند که می‌تواند در 4 جهت استفاده شده و بچرخد و البته وظایف مختلفی را انجام دهد.
آزمایش‌ها ادعا می‌کند این سیستم عملکرد بهتری نسبت به اپل کارپلی و اندروید اتو داشته و کمتر حواس راننده را پرت می‌کند. همچنین نیازی به گشتن در منوهای پیچیده وجود ندارد.
سیستم Lenexa که اولین بار در سال 2016 رونمایی شده به حافظه‌ای که برای به حداقل رساندن نیاز راننده به چشم برداشتن از جاده توسعه یافته متکی است.