صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

گواردیولا:بازیکنان منچسترسیتی باید خود را باور کنند

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بعد از پیروزی پرگل برابر وستهام در جام حذفی انگلیس گفت: بازیکنان منچسترسیتی باید باور کنند که قادر به شکست هر تیمی هستند.
به گزارش کسب و کار نیوز ه نقل از ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال منچسترسیتی جمعه شب در دور سوم جام حذفی باشگاه های انگلیس در مقابل وستهام با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله بعدی شد.
«یحیی توره»، «سرخیو آگوئرو»، «داوید سیلوا»، «جان استونز» و «هاوارد دویت» (گل به خودی) در این دیدار برای منچسترسیتی گلزنی کرد تا شاگردان پپ گواردیولا به راحتی راهی مرحله چهارم جام حذفی شوند.
پپ گواردیولا ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش در دیدار جمعه شب گفت: همیشه برنده شدن خارج از خانه مهم است و آسان نیست. بازی برابر وستهام دشوار است، ولی خوشبختانه این پیروزی به بازیکنان کمک خواهد کرد که خودشان را باور داشته باشند. 
سرمربی منچسترسیتی گفت: بازیکنان باید باور کنند که برای رقابت با هر تیمی توانایی کافی دارند. 
به گفته گواردیولا مالکیت توپ نقش کلیدی در کنترل بازی دارد. 
وی گفت: ما فرصت های زیادی ایجاد کردیم و فرصت های کمی به حریف دادیم. همین امر به ما کمک زیادی کرد. قبل از پنالتی، ما سه یا چهار فرصت داشتیم و بعد از آن گل، نیمه دوم برای ما راحت تر شد. 
گواردیولا بدنبال جذب یک مدافع است. وی اذعان کرد که با توجه به وضعیت وینسنت کمپانی کاپیتان منچسترسیتی که در فصل جاری یک مسابقه را به طور کامل بازی نکرده است، در دفاع مشکل دارد. 
گزارش هایی در مورد انتقال قرضی مدافع آلمانی 27 ساله بایرن مونیخ منتشر شده است. 
وی در این بحث انتقال هولگر باداشتوبر گفت: باید با باشگاه در باره شرایط کنونی صحبت کنیم. چون خوشبختانه وینسنت می تواند به ما کمک کند. ولی در دو سال اخیر او دچار مصدومیت هایی شده است. ما نیکو اتامندی، ‌جان استونز، الکساندر کولاروف و کلا را داریم. توسین آدارابیویو هنوز جوان است. در مسابقات لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا در صورت مصدومیت بازیکنان، کمبود بازیکن خواهیم داشت. 
وی افزود:‌ ما در حال بررسی جذب یک بازیکن هستیم. من هولگر را می شناسم. او بازیکن فوق العاده ای است، ولی بازیکن بایرن مونیخ است و ابتدا باید با باشگاه و خود وی صحبت کنیم. 
گواردیولا ادامه داد:‌ در حال حاضر هیچ بازیکنی مطرح نیست، چون مسابقات زیادی داشتیم و حالا 10 روز فرصت تا دیدار برابر اورتون باقی مانده است. وقت داریم تا با مدیر فوتبال و باشگاه صحبت کنیم تا بهترین تصمیم را برای بقیه فصل اتخاذ کنیم.