صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

جزئیات وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، علی‌اصغر شیردل

مراسم وداع ، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم، علی اصغر شیردل بعد از گذشت یک سال از شهادتش در تهران برگزار می‌شود.
 مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم ، علی اصغر شیدل امشب دوشنبه؛ دهم خرداد ماه 95 بعد از نماز مغرب و عشا در تهران برگزار می‌شود. این مراسم با حضور عموم مردم تهران در مسجد صادقیه واقع در خیابان خوش، بالاتر از خیابان هاشمی برپا خواهد بود. این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداحان اهل بیت(ع) همراه خواهد بود.
همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم بعد از گذشت یک سال از شهادتش فردا؛ سه شنبه یازدهم خرداد ماه 95 در تهران برگزار می‌شود. مراسم تشییع از ساعت 9 صبح آغاز شده و پیکر مطهر شهید علی اصغر شیردل روی دستان مردم تهران از مسجد اللله واقع در میدان آزادی، بیمه سه، بعد از پارک گلایل  تشییع خواهد شد.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، علی اصغر شیردل، بعد از گذشت یکسال از شهادتش به میهن اسلامی بازگشت. مراسم وداعی با حضور خانواده ، بستگان و دوستان شهید روز گذشته در معراج شهدای تهران برگزار شد. شهید علی اصغر شیردل یکی از پاسداران رشید انقلاب بود که برای کمک به مردم مظلوم سوریه و دفاع از حریم اسلام زندگی آرام خود را رها کرد و داوطلبانه عازم سوریه شد. او در 3 خرداد 57 و در بحبوحه پیروزی انقلاب به دنیا آمد و همیشه می‌گفت تولد من با آزادسازی خرمشهر یکی شده است. او فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی سخت افزار کامپیوتر بود. شیردل از نیروهای مخلص و تحصیلکردۀ نظام بود که در بین خانواده و دوستان به حسن رفتار و اخلاق شهرت داشت. او در سال 1384 با هدی کمالیان ازدواج کرد و در سال 1388 خدا فرزندی به آن‌ها عنایت کرد که اسم او را امیرعلی گذاشتند. امیرعلی تنها فرزند آن‌‌ها حالا 6 ساله است. شهید علی اصغر شیردل 30 اردیبهشت سال 94 در سن 37 سالگی در سوریه به شهادت رسید ولی پیکرش همانجا ماند و در شمار شهدای مفقود الجسد جای گرفت. حالا بعد از یکسال پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به وطن بازگشته است و در زادگاه خود خاکسپاری خواهد شد.