صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بازدید شهردار تهران از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به بازدید شهردار تهران از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: وی روز جمعه،۱۰ اردیبهشت‌ماه، به همراه تعدادی از مدیران و معاونان شهرداری و مسئولان نمایشگاه از این مجموعه بازدید کرد.
حسین صفری با بیان اینکه شهردار تهران به منظور دریافت گزارش وضعیت مسیرهای دسترسی ورودی نمایشگاه و نهایی شدن فعالیت های عمرانی، روز گذشته از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب بازدید کرد، گفت: در این بازدید امکانات رفاهی اعم از نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی، آبخوری ها و استراحتگاه ها مورد بازدید قرار گرفت.
وی ادامه داد: شهردار تهران طی بازدید از شهرآفتاب در جریان نگرانی های ناشران بابت برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که موارد باقی مانده ظرف دو روز آینده انجام می شود و هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.
مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به ارزیابی موارد مختلف برق، خطوط دیتا در شهرآفتاب گفت: تست اولیه خطوط دیتای شهر آفتاب نیز انجام شده است و مشکلی وجود ندارد.
به گفته صفری در پایان بازدید شهردار تهران از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب ستاد اجرایی مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران در خصوص نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.