صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت

آرامش مردم با حضور پلیس، محقق می شود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آسایش مردم در گروی حضور قوی پلیس در جامعه و انجام وظایف محوله است که به برکت انقلاب اسلامی با درایت انجام می شود.
 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آسایش مردم در گروی حضور قوی پلیس در جامعه و انجام وظایف محوله است که به برکت انقلاب اسلامی با درایت انجام می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سردار 'حسین اشتری' روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: در سایه همراهی آحاد مردم، شاهد تحقق اهداف پلیس و امنیت و آرامش همگان در جامعه اسلامی هستیم . 
وی ادامه داد: پلیس مقتدر در جامعه اسلامی وظایف محوله را در تمام ابعاد با دقت و جدیت و با تعامل سازنده با مردم و همراهی مسوولان انجام می دهد و به برنامه های خود ادامه می دهد. 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این نیرو در سال گذشته تمام وظایف را با دقت و برنامه با عنایت خداوند و همراهی مردم به خوبی انجام داده و قطعا امسال همچنان به همکاری ها و تداوم مامویت ها نیاز دارد. 
اشتری گفت: بر اساس ارزیابی هایی که توسط پلیس در سال 1396 در سراسر کشور انجام گرفت شاهد موفقیت و ارتقای تمام برنامه ها نسبت به سال 1395 هستیم که باید برای توفیق ها بیشتر تلاش کرد. 
وی به حوادث دی ماه سال گذشته اشاره و یادآور شد: با عنایات خداوند منان و همراهی و هوشیاری مردم و تلاش پلیس این حوادث با کمترین خسارت و با اقتدار توام با هوشمندی پایان یافت و پلیس در انجام وظیفه از هیچ فداکاری دریغ نکرد. 
فرمانده ناجا همچنین با اشاره به کارنامه بسیار خوب پلیس استان یزد در کشور تصریح کرد: فعالیت ها با هماهنگی و همراهی و هدایت دستگاه های امنیتی، استاندار و در راس آنها رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بسیار موثر بوده است. 
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: پلیس ماموریت های خود را با همکاری اقشار مختلف مردم و همراهی مسولان به خوبی انجام داده و امیدواریم امسال موفق باشد . 
آیت الله محمد رضا ناصری با اشاره به اینکه پلیس با وجود ترفندهای دشمنان و معاندین نظام با قدرت و اقدام های شایسته، عملکرد بسیار مطلوبی داشته بر تحقق تمام وظایف در سالجاری در کشور تاکید کرد. 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، صبح چهارشنبه در سکوت خبری، وارد یزد شد و قرار است با مسوولان و فرماندهان این نیرو در استان هم دیدار داشته باشد. 
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.