صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سه دهه خدمت و تلاش برای اعتلای صنعت گاز ایران

تجلیل از بزرگ مرد صنعت گاز در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

مشهد _ اعظم نوری: طی مراسمی با حضور مدیران پیشکسوت، مدیرعامل و کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از بزرگ مرد صنعت گاز ایران تجلیل بعمل آمد.
مشهد _ اعظم نوری: طی مراسمی با حضور مدیران پیشکسوت، مدیرعامل و کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از بزرگ مرد صنعت گاز ایران تجلیل بعمل آمد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، در این مراسم که با عنوان نخستین جلسه میثاق سال 97 برگزار شد از تلاش های بیش از 30 ساله تعدادی از کارکنان و مدیران پیشکسوت که راه اعتلای صنعت نفت و گاز تلاش نموده و به افتخار بازنشستگی نائل شده اند تقدیر شد.
در این مراسم مهندس سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد طی سخنانی به جایگاه صنعت گاز و خدمت رسانی به مردم پرداخت و گفت: با تلاش مدیران و کارشناسان، متخصصان و جوانان این مرز و بوم، گامهای بلندی در جهت اعتلای نام جمهوری اسلامی و صنعت گاز  برداشته شده است.
وی بیان کرد: امروز شاهد هستیم که کارکنان با تاسی و پیروی از رهنمودهای مدیران اسبق در راه بالندگی هرچه بیشتر سازمان و ماموریت های محوله قدم برمیدارند که از جمله آنها میتوان به افتخارات این مجتمع گازی در دستیابی به نتایج برتر در حوزه های ایمنی، تعالی سازمانی، پروژه های بهبود و کاهش گازهای ارسالی به مشعل (FGR) اشاره کرد.
مهندس منبتی تصریح کرد: اکنون با همت و تلاش کارکنان شاهد تامین گاز پایدار و مطمئن در حوزه شمال و شمال شرق کشور  هستیم که این مهم یک دستاورد عظیم می‌باشد.
همچنین در این مراسم از خدمات ارزنده مهندس مسعود حسنی مدیرعامل اسبق پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد و مدیرعامل مجتمع پارس جنوبی که سال های متمادی در راه اعتلاء و رشد صنعت گاز ایران خدمت نموده و به افتخار بازنشستگی نائل شده است تجلیل بعمل آمد
گفتنی است: مهندس حسنی از سال 62 در صنعت نفت، کار و فعالیت خالصانه خود را آغاز نمود و در این سال ها پایه گذار بسیاری از اقدامات ارزشمند و ماندگار بوده است و وی طی دو دوره، سکان مدیریت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد را عهده دار بوده است.