صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

حمایت از کالای ایرانی

کارگروه حمایت از کالای ایرانی در اتاق اصناف ایران تشکیل شد

هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در نشست روز یکشنبه خود با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، کارگروه حمایت از کالای ایرانی را تشکیل داد.
هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در نشست روز یکشنبه خود با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، کارگروه حمایت از کالای ایرانی را تشکیل داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاف اصناف ایران علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در این زمینه گفت: در این نشست که با حضور اکثریت مطلق هیات رئیسه اتاق اصناف ایران برگزار شد، اعضا بر ضرورت اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و حفظ بازار داخلی به عنوان یک هدف گیری مهم اصناف در سال جاری تاکید کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، فاضلی افزود: هیات رئیسه اتاق اصناف ایران همچنین کمیته بازبینی سیاست های مالیاتی را نیز تشکیل داد. این کمیته مسئولیت دارد تا با توجه به وضعیت بازار کشور برنامه ای را در جهت حمایت از تولید کالای ایرانی به دولت پیشنهاد دهد. هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و روسای اتحادیه های تخصصی از اعضای این کمیته خواهند بود. وی اظهار کرد: هیات رئیسه اتاق اصناف ایران به زودی در نشست مشترک خود با معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صمت برداشت های موجود از تبصره ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی تبصره ۲ ماده ۴۳ قانون نظام صنفی را مورد بررسی قرار خواهد داد. فاضلی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق های اصناف شهرستان های سراسر کشور در پایان اردیبهشت ماه جاری گفت: به رغم تنگناها و مشکلات زیاد، حداکثر تلاش خود را برای حل مشکلات اصناف و ایجاد بازاری باثبات و توام با آرامش معطوف داشتند که در این خصوص هیات رئیسه اتاق اصناف ایران مثال زدنی و نمونه بود. انتخابات اتاق های اصناف شهرستان های سراسر کشور روز ۳۱ اردیبهشت ۹۷ برگزار می شود.